Rabu, 28 Mac 2012

SAHABAT...


kau bukan lagi sahabat setiaku...
sebelum ni dimne adanyer aq,di situ adanyer kamu..
sebelum ni segala kemanisan yg ku alami dlm ke id0pan ku kongsi bersamamu..
sebelum ni segala kepahitan yg kita alami kita maafkan bersama n jdkan sebagai taulan..
malah, disbbkan itu kasih yg terjalin m'jd lbh kuat n akrab..
dimne2 saje walau d'mne kita berada wlpn berjauhan, kita tetap katakan kita kwn bek smpai ble2..
TAPI..................
apakah yg berlaku sekarang dalam hubungan kita yg terjalin lama ini????
ku rasakan ko jaoh dr ku..
sahabat..
ketahuilah bahawa hatiku sentiasa berkata "aku terlalu merinduimu sehingga jatuhnya titisan air mata di pipiku..
 aku tetap sayangkanmu wlpn ko berjaohan dr ku.. 
aku tetap mengingati saat2 kita bersama wlpn dikau lupa lgsg tntg ku..
aku tetap mendoakan kejayaanmu, wlpn mgkn dikau igt aku sdh melupakanmu..
khas buat sahabatku..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan